A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt
Rada Gminy
Gmina
Urząd Gminy
Wybory samorządowe 2018
Budżet i finanse
Kontakt
Plany i programy
Jednostki organizacyjne
Oświadczenia majątkowe
Przydatne linki
Przetargi, zamówienia publiczne
Wybory i referenda
Informacje o środowisku
Stanowienie aktów publicznoprawnych
Udostępnianie informacji publicznej
Ogłoszenia, obwieszczenia, informacje
Nabór pracowników
Przepisy prawne
Realizacja projektów współfinansowanych z Unii Europejskiej
Konsultacje
Rejestr Instytucji Kultury
Ponowne wykorzystywanie informacji publicznej
Redaktorzy strony
Język migowy
Jak załatwić sprawę
Doręczanie dokumentów elektronicznych
Druki do pobrania
Katalog usług
Pomoc prawna
Realizacja projektu VillageWaters
Organizacje pozarządowe
Petycje
Prawo miejscowe
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Aktualności
Ostatnie 5 wiadomości:
» Informacja o wydaniu decyzji
» Klauzule informacyjne dot. przetwarzania danych osobowych w zakresie RODO
» Zaproszenie do składania ofert na „Budowę sieci wodociągowej rozdzielczej na działkach nr 124 i 128 w obrębie wsi Kruszewo Głąby”
» UCHWAŁA NR XXVII/173/2018 RADY GMINY SOKOŁY z dnia 24 kwietnia 2018 r. w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Sokoły na lata 2018-2022
» UCHWAŁA NR XXVII/172/2018 RADY GMINY SOKOŁY z dnia 24 kwietnia 2018 r. w sprawie zmian w budżecie gminy na 2018 rok
  • Nabór pracowników
  • Nabór na wolne stanowisko - asystent rodziny

    Ogłoszenie o naborze pracownika na stanowisko asystent rodziny

    Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Sokołach ogłasza nabór kandydatów na stanowisko asystent rodziny.

    Forma zatrudnienia –½ etatu bądź umowa zlecenie
    Przewidywany termin zatrudnienia – kwiecień 2018 r.
    Okres zatrudnienia – kwiecień 2018 – grudzień 2018
    Miejsce wykonania przedmiotu zlecenia – teren gminy Sokoły

    Wymagania niezbędne:
    • obywatelstwo polskie;
    • wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna lub
    • wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentowany co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony na podstawie art. 12 ust. 3 ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U z 2017r. poz.697 ze zm.) i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub
    • wykształcenie średnie i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, a także udokumentuje co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną;

    Wymagania dodatkowe:
    • znajomość regulacji prawnych z zakresu: wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej, pomocy społecznej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, przeciwdziałania alkoholizmowi, przeciwdziałania narkomanii, przepisów o ochronie danych osobowych,
    • obsługa komputera,
    • umiejętność prowadzenia pracy z klientem, w szczególności z klientem trudnym,
    • łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych,
    • znajomość środowiska lokalnego oraz umiejętność nawiązywania współpracy z innymi jednostkami i instytucjami,
    • samodzielność w działaniu oraz umiejętność podejmowania decyzji,
    • umiejętność pracy w zespole,
    • odporność na stres,
    • odpowiedzialność,
    • kreatywność,
    • rzetelność,
    • systematyczność.
    • prawo jazdy kat. B.

    Ponadto asystentem rodziny może zostać osoba która:
    • nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona;
    • wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do
    niej wynika z tytułu egzekucyjnego;
    • nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne
    przestępstwo skarbowe.

    Do zadań asystenta rodziny należeć będzie:
    • opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym
    • opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej
    • udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego;
    • udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych;
    • udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych;
    • udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi;
    • wspieranie aktywności społecznej rodzin;
    • motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych;
    • udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej;
    • motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych;
    • udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych;
    • podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin;
    • prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci;
    • prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną;
    • dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku;
    • monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną;
    • sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach
    • współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny;
    • współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.

    Wymagane dokumenty:
    • List motywacyjny,
    • Curriculum Vita,
    • Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (oryginały do wglądu),
    • Kserokopie dokumentów potwierdzających (ewentualny) staż pracy (oryginały do wglądu),
    • Kserokopie zaświadczeń potwierdzających (ewentualne) dodatkowe kwalifikacje (oryginały do wglądu),
    • Oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku asystenta rodziny,
    • podpisana klauzula o treści: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016r. poz. 922 ze zm).”
    • Oświadczenie o niekaralności,
    • Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • Oświadczenie, że kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona.

    Miejsce pracy:
    • Praca na terenie gminy Sokoły
    Warunki zatrudnienia:
    • Praca asystenta rodziny wykonywana będzie w ramach umowy zlecenia bądź ½ etatu w systemie zadaniowego czasu pracy co oznacza pracę także w godzinach popołudniowych.
    • Praca asystenta rodziny nie może być łączona z wykonywaniem obowiązków pracownika socjalnego. Asystent rodziny w swojej pracy nie będzie mógł także wykonywać wobec rodzin objętych asystą innych funkcji: kuratora sądowego, pedagoga, nauczyciela, wychowawcy, psychoterapeuty, nie może uczestniczyć w procesie decyzyjnym przyznawania świadczeń realizowanych przez OPS Sokoły

    Termin i miejsce składania dokumentów:
    • Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać pocztą na adres Ośrodka Pomocy Społecznej w Sokołach lub bezpośrednio w godzinach pracy Ośrodka tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30 w terminie do 16.04.2018 r. do godziny 9:00 z dopiskiem na kopercie „Nabór na asystenta rodziny”.
    • Aplikacje, które wpłyną do Ośrodka Pomocy Społecznej w Sokołach po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
    • Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Ośrodka Pomocy Społecznej w Sokołach.
    • Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu – 864763010 w. 321

    Kierownik Ośrodka
    Pomocy Społecznej w Sokołach
    Grażyna Antończuk


    Data wprowadzenia: 2018-02-23 1143
    Data upublicznienia: 2018-02-23
    Art. czytany: 330 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Wojciech Maleszko
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Cyfrowy Urząd Wrót Podlasia

    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Centrlana Ewiddencja i Informacja o Działalności Gospodarczej - wpis do działalności gospodarczej



    Urząd Gminy Sokoły

    ul. Rynek Mickiewicza 10

    18-218 Sokoły


    Godziny otwarcia:

    Poniedziałek – Piątek

    7.30 - 15.30


    NIP 7221068224


    Regon 000536870


    Numer konta:

    90 8766 0005 0000 0824 2000 0010

    Bank Spółdzielczy

    w Sokołach

    Urząd Gminy Sokoły, ul. Rynek Mickiewicza 10, 18-218 Sokoły
    tel. 86 4763010; 86 4763011; 86 2741373; fax. 86 4763012

    e-mail: ugsokoly@poczta.onet.pl